Forældre- og Elev Intra:
Læses dagligt på hverdage, og mails besvares indenfor 48 timer på hverdage.
Intra bruges til:
- Information til klassen, grupper af elever og forældre
- Beskeder – mellem lærer/elev, lærer/forældre, elev/elev, forældre/forældre, forældre/lærer
- Anmodning om telefonisk kontakt/møde
- Tilmeldinger/frameldinger (fx skolehjem samtaler)
Kontaktbogen på Intra skal bruges til:
- Sygemeldinger/raskmeldinger
- Anmodning om fritagelse fra undervisningen, hvis det er mere end 3 dage, skal anmodningen ske til skolens ledelse
- Orienteringer omkring elevadfærd samt manglende lektie, opgave/afleveringer
Skolens kontor og ledelse kan kontaktes ved
- Akutte beskeder eller afbud
- Underretning om alvorlige hændelser, fx i elevens familie (evt. med ønske om tilbagevenden)
- Kortere, problemløsende samtaler
- Afklaring
Kontoret giver beskeden videre til lærerne, som derefter evt. vil tage kontakten
Samtale/møde (planlagt) er til:
- Information og diskussion (forældremøde)
- Skole-/hjemsamtaler
- Længere, problemløsende samtaler
- Konfliktløsning
- Netværksmøder med PPR