Koloni

Vi har gennem årerne haft tradition for at tage på koloni hvert forår i 3 dage

Alle børn og personale deltager som udgangspunkt i kolonien.

Covid19 er i denne tid medbestemmer på, om det lader sig gøre. I 2021 aflyste vi….

Alle børn og personale deltager som udgangspunkt i kolonien, med mindre der laves en aftale, hvis et barn feks lige er begyndt i børnehave i den pågældende måned, hvor vi tager på koloni, så opfordrer vi familien til at finde en anden løsning de dage vi er afsted eller kun deltage om dagen, da det naturligvis er væsentligt, at børnene kender og føler sig trygge ved personalet, og omvendt – inden vi tager afsted på koloni.

Vi prioriterer at tage det samme sted hen hvert år, så børnene efterhånden lærer at kende stedet. Vi har et skønt sted ved Kalundborg, med både klatretræer, bålplads, og strand meget tæt på bygningerne.

Vi sørger for fælles transport derop mandag formiddag, og om onsdagen henter I jeres børn på kolonien.